عنوان فارسی مقاله:

روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی


عنوان انگلیسی مقاله:

Methods for Increasing the Intensity of Reading Instruction for Students with Intellectual Disabilities


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

تحقیق حاضر نشان دهنده اثربخشی آموزش خواندن جامع برای افراد دارای ناتوانایی های ذهنی است (آلور، ماتیز، رابرتس، چاتام و چامپلین، 2010؛ آلور، ماتیز، رابرتس، جونز و چتام، 2010؛ برودر، آلگریم-دلزل، کارتاده، گیبس و فلورس، 2008). یک یافته کلی این مطالعات این است که شدت میزانهای تمرین و تکرار بر روی مهارتهای اصلی سواد نیازمند این است که سود معنی داری را تولید کنیم. فراهم آوردن آموزش قوی در محیط مدرسه شدیدا" چالش برانگیز است. هدف از این مقاله این است تا راهبردهای گوناگون استفاده شده در یک پروژه تحقیقی برای قدرت بخشیدن به سواد دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی، از جمله روشهای برای فراهم آوردن تمرین خارج از آموزش رهبری معلم را توصیف کند. به ویژه، ما (a) عوامل کلیدی در برنامه ریزی آموزشی قوی  (b) راهبردهای کلی برای افزایش اثربخشی در طول دروس رهبری معلم ،  و (c) انتخاب و طراحی فعالیتهای ویژه برای افزایش نیرومندی را توصیف کردیم.