چکیده

       احراز هویت و مدیریت هویت به حفاظت از منابع و توجیه کردن اعتماد به عملیات اصلی توسط مشتری سرویس و فراهم کننده ی سرویس کمک می کند. بعلاوه، مدیریت هویت می تواند سخت افزار کمک کننده به حفظت از تمامیت را پشتیبانی کند. در اینترنت اشیاء (IOT)، تعداد بالای دستگاه های سبگ وزن نیازمند راه حل های مقیاس پذیر و سبک وزن برای اطمینان به مدیریت است. مقاله چارچوبی برای احراز هویت و حفاظت از تمامیت مناسب برای یک محیط IOT ارائه می دهد.

1. دیباچه

        عبارت "اینرنت اشیاء" به یک قرارداد در دنیا که  "همه چیز" به صورت منحصر به فرد از طریق نوعی دستگاه ارتباطی قابل شناسایی و نشانی پذیر هستند و بتوان اشیاء را برای هدف های مختلف موقعیت یابی کرد، به کار گرفت،حفظ و نگهداری کرد و مورد بازرسی قرار داد.

        "اشیاء" چه به عنوان ارزش مادی یا چه در حالت سویسی که رائه می دهند، منابع ارزشمندی هستند (ارائه می کنند). منابع نیاز دارند تا از طریق چرخه ی زندگیشان مدیریت شوند، و دسترسی به منابع نیاز دارند تا کنترل و حسابرسی شوند. هویت منابع و مشتری هایشان (در جایی که قابل اطلاق باشد) باید توسط یک سیستم مدیریت هویت مدیریت، محافظت و نگهداری شود، و باید مکانیزم هایی در محل برای احراز هویت ها، کنترل دسترسی به منابع و حفاظت از کاربرد اطلاعات به خاطر حفاظت از حریم خصوصی وجود داشته باشد (1).

این مقاله در نشریه آی تریپل ای منتشر شده و ترجمه آن با عنوان هویت و حفاظت در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Identity Management and Integrity Protection in the Internet of Things