چکیده

       ما ابزارهای یادگیری ماشین مبتنی‌بر ابر را برای افزایش برنامه‌های کاربردی داده‌های بزرگ پیشنهاد می‌کنیم، که در آن ایده‌ی اصلی پیش‌بینی حجم کار "بعدی" در برابر هدف زیرساخت ابر از طریق یک رویکرد مبتنی بر گروه‌های نوآورانه است که اثر بخشی طبقه‌بندی‌های مختلف شناخته شده به ‌منظور افزایش طیف دقت طبقه ‌بندی نهایی ترکیب می‌کند، که درحال‌ حاضر بسیار به زمینه‌ای خاص از داده‌های بزرگ مربوط است. به ‌اصطلاح مشکل طبقه‌ بندی حجم کار در جهت بهبود بهره‌ وری و قابلیت اطمینان برنامه‌های کاربردی داده‌ی بزرگ مبتنی بر ابر نقش حیاتی ایفا می‌کند. اجرای عاقلانه‌ی روش ما نهادهای ابر را مستقر می‌کند که روش طبقه‌بندی در بالای ماشین‌های مجازی، که یک نمایش مناسب برای داده‌های بزرگ مبتنی بر ابراست. ارزیابی مقدماتی و تجزیه و تحلیل، به‌ وضوح منافع حاصل از طبقه ‌بندی چارچوب را تایید می‌کند.

1. مقدمه

         در این مقاله، ابزارهای یادگیری ماشین مبتنی‌بر ابر، برای افزایش برنامه‌ های کاربردی داده ‌های بزرگ پیشنهاد می‌کنیم (به‌عنوان مثال، [29]، [6]، [17])، که در آن ایده اصلی پیش‌بینی حجم کار "بعدی" با هدف زیرساخت ابر از طریق گروه ‌های نوآورانه است (به‌عنوان مثال، [35]) روش ترکیب اثر طبقه ‌بندی‌های مختلف به منظور افزایش طیف دقت طبقه ‌بندی نهایی شناخته شده است، که در حال حاضر به زمینه‌ای خاص از داده‌های بزرگ مربوط می‌شود (به‌عنوان مثال، [16]). به ‌اصطلاح مشکل طبقه ‌بندی حجم کار نقش مهمی در جهت بهبود بهره‌ وری و نمایش قابلیت اطمینان برنامه‌ های کاربردی داده ‌های بزرگ مبتنی بر ابر ایفا می‌کند (به‌عنوان مثال، [47]، [48]). اجرای عاقلانه‌ی این روش، نهادهای ابر را به ‌منظور طبقه ‌بندی توزیع ‌شده در بالای ماشین ‌های مجازی مستقر می‌کند (به‌عنوان مثال، [23])، که نشان‌ دهنده‌ی وسیله ‌ای مناسب برای داده ‌های بزرگ مبتنی بر ابر است. 

         تکنولوژی مجازی‌ سازی در محیط ‌های محاسباتی مدرن مانند محاسبات ابری [8]، [11]، [18]، [7] و مزارع سرور [41]، [19] نقش اساسی دارد. با اجرای تعدادی ماشین مجازی در سخت ‌افزار یکسان، مجازی ‌سازی به ما اجازه می‌دهد تا استفاده‌ی بهینه‌ای از منابع سخت ‌افزاری دردسترس انجام گیرد. علاوه بر این، مجازی‌ سازی مزایایی همچون امنیت، قابلیت اطمینان، مقیاس‌ پذیری و مدیریت منابع را برای ما به ارمغان می‌آورد (به‌عنوان مثال، [9]، [42]، [10]). مدیریت منابع در محیط مجازی می‌تواند با طبقه ‌بندی حجم کار کاربرد های مجازی انجام شود (به ‌عنوان مثال، [50]). در نتیجه، خصوصیات حجم کار به‌طور گسترده در طول گذشته مورد بررسی قرار گرفته و تحقیقاتی زیادی انجام شده است (به‌عنوان مثال، [12]، [4]). اخیرا، برخی از کارها به سمت خصوصیات حجم کار در محیط‌های مرکز داده انجام شده است [21]. از سوی دیگر، مدل‌سازی حجم کار و پیش‌بینی در محیط‌های مجازی سازی شده در [20] [22]، [3] بیان شده‌اند، درحالی که حفظ تعادل حجم کار مجازی شده در [24]، [46] نشان داده شده است.

این مقاله در نشریه آی تریپل ای منتشر شده و ترجمه آن با عنوان نرم ‌افزارهای پیشرفته در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Cloud-based Machine Learning Tools for Enhanced Big Data Applications