چکیده

              ما اولین بررسی دقیق صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF ها) را درون پرتفوی صندوق سرمایه گذاری مشترک با مدیریت فعال (AMMF) برای درک بهتر اینکه چرا AMMF ها سرمایه گذاری قابل توجهی در ETF ها غیر فعال انجام میدهند، ارائه می دهیم. ما رابطه بین حفظ  موقعیت های ETF و عملکرد AMMF ، همچنین اندازه گیری مستقیم عملکرد، شامل زمان بندی بازار، مدیریت جریان، حفظ وجه نقد را بررسی می کنیم.  ما دریافتیم که بیش از یک سوم ما که بیش از یک سوم از  AMMF ها بین سالهای 2004 و 2015 موقعیت ETF را گرفته اند. نتایج ما نشان می دهد که AMMFها بخش عظیمی از پرتفوی خود را به صندوقهایی اختصاص داده اند که با استفاده از اندازه گیری عملکرد های مختلف بین 0.41% و 1.63% در سال بدترین عملکرد را داشته اند. این AMMFها بدترین زمان بندی بازار و حفظ وجه نقد را نشان داده اند. در مقابل AMMFها که ETF ها در مقادیر کمی حفظ کرده اند دارای ویژگیهای مشابه با AMMF ها غیر کاربر هستند. بنابراین عملکرد ETF توانایی تحتانی سیگنال نیست، بااین حال، حفظ موقعیت های بزرگ ETF این چنین است. 
مقدمه
               صندوق سرمایه گذاری مشترک با مدیریت فعال ( زین پس AMMF ها) برای تلاش برای انتخاب اوراق بهادار کم ارزش در تلاش برای تولید بازده شناخته شده هستند. در حالی که AMMF های ارزش ویژه به طور معمول در چیدن سهام تمرکز دارند، AMMFها  اغلب موقعیت خود را در صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس حفظ میکنند. بین سال های 2004 و 2015، دریافتیم که 37.88 درصد از AMMF ها یک ETF  را در پرتفوی خود حفظ میکنند.  با وجود AMMF های کاربر ETF که بیش یک تریلیون دلار تحت مدیریت و تقریبا یکی از هر پنج دلار اداره شده توسط AMMF ها را به خود اختصاص میدهد، متون فعلی نوز به بررسی تاثیر حفظ سرمایه گذاری منفعل، مانند ETF، بر عملکرد می پردازند.
                با رقابت شدید برای پول جدید در صنعت AMMF، این متون استراتژی بی شماری طراحی شده برای افزایش عملکرد AMMF یا جریان ها را درنظر گرفته اند. این استراتژیها شامل انکوباسیون (ایوانز، 2010)، تغییر نام AMMF (کوپر و همکاران، 2005)، شرط بندی در صنعت کنسانتره (Kacperczyk و همکاران، 2005)، و سوئیچینگ بین زمان بندی بازار و استراتژی های انتخاب سهام است. تحقیقات بیشتر بر توانایی AMMF در مدیریت دارایی های خاص و یا نوع موقعیت متمرکز شده اند. چن و همکاران (2013) به بررسی فروش کوتاه AMMF  پرداخته و رابطه ای بین موقعیت های کوتاه مدت و عملکرد AMMF بهبود یافته، پیدا کرده اند. کوسکی و پاپ (1999)   اولین بررسی دقیق از نحوه استفاده AMMF از موقعیتهای مشتق شده، را ارائه کرده اند.  فرینو و همکاران (2009)  دریافتند که مدیریت جریان بهبود یافته با موقعیت شاخص های آتی در ارتباط  است، و Cici و پالاسیوس (2015)  دریافتند که استفاده گزینه ای با ایجاد درآمد و انگیزه های مصون سازی همراه است. 

این مقاله در نشریه الزویر منتشر شده و ترجمه آن با عنوان صندوق سرمایه گذاری مشترک در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Actively managed mutual funds holding passive investments: What do ETF positions tell us about mutual fund ability?