چکیده

هدف: هدف این مقاله در درجه اول، بحث در مورد فرضیات تئوری، کیفیت ها، مسائل و ریزسنجی کنترل رویکردهای کمی و کیفی است؛ دوما، برای تشریح درس های روش شناختی است که مولفین حین هدایت مجموعه ای از مطالعات طولی، روی استفاده و فایده کارت امتیاز فرا گرفته اند؛ سوما، برای تشویق محققین برای استفاده واقعی از روش های چندگانه و منابع داده به منظور نشان دادن پدیده های بسیار کاربردی حسابداری است که تا بحال خیلی فهمیده نشده اند.

طراحی – روش شناسی – رویکرد:  این مقاله ایده ای برپایه تجربیات مولفین در هدایت مجموعه ای از مطالعات روش ترکیبی طولی می باشد.

یافته ها:  مولفین پیشنهاد دارند که در اکثر مطالعات، استفاده از یک رویکرد روش ترکیبی، بهترین موقعیت را برای جواب سوال های تحقیق فراهم می کند.

ابتکار/ ارزش:  این مقاله پیشرفتی را برای کسانی که در صدد رفع فضاهای خالی ایدئولوژی مولفین هستند و کسانی که به طور فعال برای انجامش تلاش می کند فراهم می کند.

1. معرفی

            در این مقاله، ما به مقوله خاص تحقیق کیفی در حسابداری و مدیریت ، برای مقالاتی که به کشف راه هایی می پردازند که روش های تحقیق کمی و کیفی قابل ترکیب است، تا فهممان از حسابداری ، مدیریت و سازمان ها را بهبود بخشند، پاسخ می دهیم. اهداف این مقاله:

•  بحث حول فرضیات تئوری، کیفیت ها، مسائل و ریزسنجی کنترل رویکردهای کمی و کیفی؛

• تشریح درس های روش شناختی که ما حین هدایت مجموعه ای از مطالعات طولی روی استفاده و مفیدبودن کارت امتیاز تعادلی ویژه (BSC) یاد گرفته ایم (Malina and Selto, 2001, 2004, Malina et al., 2007)؛ و

•  تشویق محققین برای استفاده واقعی از روش های چندگانه و منابع داده به منظور نشان دادن پدیده های بسیار کاربردی حسابداری که تا بحال خیلی فهمیده نشده اند.

این مقاله در نشریه امرالد منتشر شده و ترجمه آن با عنوان روش تحقیق مرکب در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Lessons learned: advantages and disadvantages of mixed method research