چکیده

        رمزگذاری عکس نقش مهمی در تضمین انتقال طبقه بندی شده و ظرفیت عکس در وب بازی می کند. پس از رمزگذاری در زمان مناسب، عکس تحت آزمون مهمی قرار می گیرد زیرا هر عکس شامل اطلاعات اندازه گیری شده ی گسترده ایی است. این مقاله به بررسی رمزگذاری عکس در فضا و در محدوده های فرکانس و هیبریدی- با در نظر گرفتن هر دو استراتژی رمزگذاری کامل و رمز گذاری انتخابی- می پردازد.

1. مقدمه

       رمزنگاری در مورد مکاتبات در منطقه ی دشمن است و مسائل مختلف مثل رمزگذاری ، بررسی و تخصیص کلید به صورت یک زوج را شامل می شود. زمینه ی رمزنگاری فعلی مبتی بر یک تئوری اصولی است که براساس آن می توان این مسائل را درک کرد. رمزنگاری بهترین روش برای ارزیابی سنت هاست است، به این صورت که آن ها را استنباط می کند و به چگونگی ایجاد سنت هایی که می توان به آن ها اعتقاد داشت، می پردازد. 

        داده های رسانه ایی که به طور اتواتیک توسعه یافته اند،به صورت گسترده در دسترس هستند. اخیرا، تجهیز رسانه در عمل و در جهت امنیت مربوط به داده ی صوتی و تصویری ضرورت یافته است و نگرانی هایی در مورد استاندارد این تجهیز وجود دارد. شناسایی مسائل اساسی پیرامون موضوع رمزگذاری انجام شده  و بیشتر روی استراتژی های رمزگذاری عکس و نظارت روی مکاتبات حاضر با استفاده از روش های آشوبی تمرکزشده است.

این مقاله در نشریه اسپرینگر منتشر شده و ترجمه آن با عنوان رمزگذاری تصویر در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

A Literature Review on Image Encryption Techniques