عنوان مقاله:

سرمایه گذاری استراتژیک برای توسعه محصول سبز و بازاریابی سبز در یک زنجیره تامین

Strategic investment for green product development and green marketing in a supply chain

سال انتشار: 2022

رشته: مدیریت - مهندسی صنایع

گرایش: مدیریت صنعتی - بازاریابی - مدیریت استراتژیک - لجستیک و زنجیره تامین

دانلود رایگان این مقاله:

دانلود مقاله سرمایه گذاری راهبردی

مشاهده سایر مقالات جدید:

 

مقالات ISI مدیریت

 

مقالات ISI مهندسی صنایع

 

Comparison
In this section, we will compare the green degree, green marketing effort
Environmental impact and consumer surplus
In previous sections, we discussed the decisions and profits from the firm's perspective in four scenarios. In this part, we will explore the environmental impact to address the question of which scenario is more environmentally friendly.

Carbon emissions levels are used to measure the environmental impact of a GPD initiative (Agrawal et al., 2012; Zhang et al., 2020). According to Zhang et al. (2020), there is an initial unit emission . After investing in GPD, the firm's per unit emission will  and profits under four different scenarios. Equilibrium of four scenarios is showed in Table 3.
 

(دقت کنید که این بخش از متن، با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه شده و توسط مترجمین سایت ای ترجمه، ترجمه نشده است و صرفا جهت آشنایی شما با متن میباشد.)

مقایسه
در این بخش، مدرک سبز، تلاش بازاریابی سبز را با هم مقایسه خواهیم کرد
اثرات زیست محیطی و مازاد مصرف کننده
در بخش های قبلی تصمیمات و سود از دیدگاه شرکت را در چهار سناریو مورد بحث قرار دادیم. در این بخش، اثرات زیست محیطی را بررسی خواهیم کرد تا به این سوال بپردازیم که کدام سناریو سازگارتر با محیط زیست است.