عنوان مقاله:

حریم خصوصی آنلاین و ساختار بازار: نظریه و شواهد

Online privacy and market structure: Theory and evidence

سال انتشار: 2022

رشته: مدیریت - مهندسی کامپیوتر - مهندسی فناوری اطلاعات

گرایش: مدیریت بازرگانی - بازاریابی - امنیت اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده - تجارت الکترونیک

دانلود رایگان این مقاله:

دانلود مقاله حریم خصوصی آنلاین

مشاهده سایر مقالات جدید:

 

مقالات ISI مدیریت

 

مقالات ISI مهندسی کامپیوتر

5. A theoretical model of privacy in E-commerce

Why may larger firms be affected differently by privacy regulation than smaller firms? In this section, we provide a simple yet novel theoretical model that predicts, as we find empirically, that larger firms may lose more revenues due to the privacy regulation (both in absolute and percentage terms) than smaller firms.19

Our theoretical framework is motivated by e-commerce environments in which firms of the treatment group of our empirical analysis operate. These firms are typically retail platforms operating e-commerce websites selling a vast array of third-party products offered by various brands. In particular, we focus on a market consisting of two competing multi-product online retailers i = {1, 2}. The retailers sell the products of several brands on their websites and finance themselves from slotting fees these brands pay in exchange for listing their products. Retailers provide services at zero marginal cost and realise profits i = ai fi, (4)

where ai is the number of brands choosing to be listed at the retailer and fi is the uniform slotting fee of Retailer i.

(دقت کنید که این بخش از متن، با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه شده و توسط مترجمین سایت ای ترجمه، ترجمه نشده است و صرفا جهت آشنایی شما با متن میباشد.)

5. مدل نظری حریم خصوصی در تجارت الکترونیک

چرا ممکن است شرکت های بزرگتر تحت تأثیر مقررات حریم خصوصی متفاوت از شرکت های کوچکتر قرار گیرند؟ در این بخش، یک مدل نظری ساده و در عین حال جدید ارائه می‌کنیم که پیش‌بینی می‌کند، همانطور که به صورت تجربی می‌بینیم، شرکت‌های بزرگ‌تر ممکن است درآمدهای بیشتری را به دلیل مقررات حفظ حریم خصوصی (هم به صورت مطلق و هم درصد) از شرکت‌های کوچک‌تر از دست بدهند.

چارچوب نظری ما با انگیزه محیط‌های تجارت الکترونیکی است که در آن شرکت‌های گروه درمان تحلیل تجربی ما فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها معمولاً پلتفرم‌های خرده‌فروشی هستند که وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی را به فروش می‌رسانند که مجموعه وسیعی از محصولات شخص ثالث ارائه شده توسط مارک‌های مختلف را می‌فروشند. به طور خاص، ما بر بازاری متشکل از دو خرده‌فروش آنلاین چند محصولی رقیب i = {1، 2} تمرکز می‌کنیم. خرده فروشان محصولات چندین برند را در وب سایت های خود می فروشند و هزینه های خود را از محل هزینه هایی که این برندها در ازای لیست محصولات خود می پردازند، تامین می کنند. خرده فروشان خدماتی را با هزینه نهایی صفر ارائه می دهند و سود می کنند i = ai fi، (4)