عنوان مقاله:

مدلی جدید برای ارزیابی موفقیت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در بازاریابی صنعتی: نقش واسطه ای مدیریت بازخورد مشتری

A new model to evaluate the success of electronic customer relationship management systems in industrial marketing: the mediating role of customer feedback management

سال انتشار: 2022

رشته: مدیریت

گرایش: بازاریابی

دانلود رایگان این مقاله:

دانلود مقاله ارزیابی موفقیت سیستم های مدیریت

مشاهده سایر مقالات جدید:

 

مقالات ISI مدیریت

 

مقالات ISI بازاریابی

5. Research results

Smart PLS 3 is a common PLS approach for analyzing structural and measurement models (Gardas & Navimipour, 2021). PLS requires a modest sample size that does not constrain the distributions of the variable. Smart PLS 3 is regarded as an acceptable instrument in this investigation. The entire procedure is carried out in two steps, as shown in Table 3 (Boubker & Douayri, 2020). The first is to analyze the measurement models’ validity and reliability, and the second is to assess their fit. The next two sections show examples of the models’ results.

5.1. Measurement model To evaluate the features of the calculation measures, we have improved Confirmatory Factor Analysis (CFA) to measure discriminant validity, reliability and convergent validity. 0.5 is an acceptable amount for AVE, i.e. a hidden variable can define an amount higher than 50% of the variance of its observed variables (Mosleh & Nosratabadi, 2015; Rajabion et al., 2019). The composite reliabilities have been higher than 0.7, and all constructs’ AVEs are again more than 0.5 (Ramayah et al., 2017). Also, for the whole used structures, Cronbach’s alpha has been observed more than 0.7, proposing a great internal reliability level (Pal et al., 2018; Tenenhaus et al., 2005) (See Table 4).

Discriminant validity is calculated using the AVE numbers square root of the parallel instructions. It has to contain an amount more than the correlation between all latent variables (Fornell & Larcker, 1981). Every AVE value is made up of construct and expected root of correlations for each pair, illustrated in Table 5.

(دقت کنید که این بخش از متن، با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه شده و توسط مترجمین سایت ای ترجمه، ترجمه نشده است و صرفا جهت آشنایی شما با متن میباشد.)

5. نتایج تحقیق

Smart PLS 3 یک رویکرد PLS رایج برای تجزیه و تحلیل مدل‌های ساختاری و اندازه‌گیری است (گرداس و نومی‌پور، 2021). PLS به حجم نمونه متوسطی نیاز دارد که توزیع متغیر را محدود نکند. Smart PLS 3 به عنوان یک ابزار قابل قبول در این تحقیق در نظر گرفته شده است. کل روش در دو مرحله انجام می شود، همانطور که در جدول 3 نشان داده شده است (Boubker & Douayri, 2020). اولین مورد تجزیه و تحلیل روایی و پایایی مدل های اندازه گیری و دوم ارزیابی تناسب آنها است. دو بخش بعدی نمونه هایی از نتایج مدل ها را نشان می دهد.

5.1. مدل اندازه‌گیری برای ارزیابی ویژگی‌های اندازه‌گیری‌های محاسباتی، تحلیل عامل تأییدی (CFA) را برای اندازه‌گیری اعتبار متمایز، پایایی و اعتبار همگرا بهبود بخشیده‌ایم. 0.5 مقدار قابل قبولی برای AVE است، یعنی یک متغیر پنهان می تواند مقداری بالاتر از 50 درصد از واریانس متغیرهای مشاهده شده خود را تعریف کند (مصلح و نصرت آبادی، 2015؛ رجبیون و همکاران، 2019). پایایی ترکیبی بالاتر از 0.7 بوده است و AVEهای تمام سازه ها دوباره بیش از 0.5 هستند (رامایا و همکاران، 2017). همچنین، برای کل ساختارهای مورد استفاده، آلفای کرونباخ بیش از 0.7 مشاهده شده است که سطح پایایی داخلی زیادی را پیشنهاد می‌کند (Pal et al., 2018; Tenenhaus et al., 2005) (به جدول 4 مراجعه کنید).