عنوان مقاله:

مطالعه درباره تاثیر اطلاعات مصرف کننده بر ارزیابی ریسک اعتباری شخصی

Study on Effect of Consumer Information in Personal Credit Risk Evaluation

سال انتشار: 2022

رشته: مدیریت - اقتصاد

گرایش: بازاریابی - تجارت الکترونیک - مدیریت کسب و کار - مدیریت مالی - اقتصاد مالی

دانلود رایگان این مقاله:

دانلود مقاله ارزیابی ریسک اعتباری

مشاهده سایر مقالات جدید:

 

مقالات ISI مدیریت

 

مقالات ISI اقتصاد

 

5. Discussion
In this study, we investigate the previous studies on personal credit risk evaluation. We also categorize the evaluation of personal credit risk from the perspective of indicators and models. The findings are as follows. First, in many evaluation methods literature, personal credit risk evaluation is considered as a modeling problem. Second, in the selection of personal credit risk evaluation indicators, personal consumption information is rarely or often ignored. Thirdly, in many cases, machine learning method can be used as a supplement to logistic regression.

Our findings also suggest the effect of consumer information in personal credit risk assessment. First, personal consumer loans will affect customers’ intertemporal consumption behavior. Second, “soft information,” which is different from customer’s basic information, is equally important for identifying personal credit risk. Finally, through the empirical evaluation of personal credit risk model, we can find more accurate consumer credit value. Of course, the prevention of personal credit risk not only stays in the evaluation, but should be able to provide clues on how to avoid default.

This study has several limitations. We do not cover all the consumer information of borrowers. Information that may affect customer consumption is not considered. Although we sort out the literature on personal credit risk assessment, we do not cover all the literature, but introduce the representative research in each aspect. Through this concentration, we come to meaningful findings and insights related to this topic.

(دقت کنید که این بخش از متن، با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه شده و توسط مترجمین سایت ای ترجمه، ترجمه نشده است و صرفا جهت آشنایی شما با متن میباشد.)

5. بحث
در این مطالعه، ما به بررسی مطالعات قبلی در مورد ارزیابی ریسک اعتباری شخصی می پردازیم. ما همچنین ارزیابی ریسک اعتباری شخصی را از منظر شاخص‌ها و مدل‌ها دسته‌بندی می‌کنیم. یافته ها به شرح زیر است. اول اینکه در بسیاری از ادبیات روش های ارزیابی، ارزیابی ریسک اعتباری شخصی به عنوان یک مشکل مدل سازی در نظر گرفته می شود. دوم، در انتخاب شاخص های ارزیابی ریسک اعتباری شخصی، اطلاعات مصرف شخصی به ندرت یا اغلب نادیده گرفته می شود. ثالثاً، در بسیاری از موارد، روش یادگیری ماشینی می تواند به عنوان مکملی برای رگرسیون لجستیک مورد استفاده قرار گیرد.

یافته‌های ما همچنین تأثیر اطلاعات مصرف‌کننده را در ارزیابی ریسک اعتباری شخصی نشان می‌دهد. اول، وام های مصرف کننده شخصی بر رفتار مصرف بین زمانی مشتریان تأثیر می گذارد. دوم، «اطلاعات نرم» که با اطلاعات اولیه مشتری متفاوت است، برای شناسایی ریسک اعتباری شخصی به همان اندازه مهم است. در نهایت، از طریق ارزیابی تجربی مدل ریسک اعتباری شخصی، می‌توانیم ارزش اعتبار مصرف‌کننده دقیق‌تری را پیدا کنیم. البته، پیشگیری از ریسک اعتباری شخصی نه تنها در ارزیابی باقی می‌ماند، بلکه باید بتواند سرنخ‌هایی برای جلوگیری از نکول ارائه دهد.