عنوان مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی برای عملکرد پایدار سازمانی

AI-driven customer relationship management for sustainable enterprise performance

سال انتشار: 2022

رشته: مدیریت - مهندسی کامپیوتر

گرایش: مدیریت بازرگانی - بازاریابی - هوش ممصنوعی

دانلود رایگان این مقاله:

دانلود مقاله ارتباط با مشتری بر پایه هوش مصنوعی

مشاهده سایر مقالات جدید:

 

مقالات ISI مدیریت

 

مقالات ISI مهندسی کامپیوتر


Software analysis and evaluation

From April to August 2013, three Switzerland and German financial services businesses were studied. The location was chosen based on cooperation and the function and use of consumer information in CRM. That is why we concentrated on CRM in the consumer banking area of each company to assure consistency. Surveys with key respondents and content analysis of yearly reports, organizational charts, and systems graphs were used in all three situations to gather data.

Figs. 5(a) and 5(b) indicate the customer buying pattern analysis of the proposed AI-CRM model based on quantity and price, respectively. The analysis is done by considering the given dataset. Randomly 700 customer invoice is chosen from the dataset, and the respective quantity they have ordered and the price of the good are analyzed and plotted.

The results indicate that the majority of the consumers buy average price products with higher quantities, and consumers don’t prefer higher prices or larger quantities of products simultaneously.

(دقت کنید که این بخش از متن، با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه شده و توسط مترجمین سایت ای ترجمه، ترجمه نشده است و صرفا جهت آشنایی شما با متن میباشد.)


تجزیه و تحلیل و ارزیابی نرم افزار

از آوریل تا آگوست 2013، سه شرکت خدمات مالی سوئیس و آلمان مورد مطالعه قرار گرفتند. مکان بر اساس همکاری و عملکرد و استفاده از اطلاعات مصرف کننده در CRM انتخاب شد. به همین دلیل است که ما بر روی CRM در حوزه بانکداری مصرف کننده هر شرکت تمرکز کرده ایم تا ثبات را تضمین کنیم. نظرسنجی با پاسخ‌دهندگان کلیدی و تحلیل محتوای گزارش‌های سالانه، نمودارهای سازمانی و نمودارهای سیستمی در هر سه موقعیت برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده شد.

انجیر. 5(a) و 5(b) به ترتیب تحلیل الگوی خرید مشتری مدل AI-CRM پیشنهادی را بر اساس کمیت و قیمت نشان می دهد. تجزیه و تحلیل با در نظر گرفتن مجموعه داده داده شده انجام می شود. به طور تصادفی 700 فاکتور مشتری از مجموعه داده انتخاب می شود و مقدار مربوطه که آنها سفارش داده اند و قیمت کالا تجزیه و تحلیل و ترسیم می شود.