عنوان فارسی مقاله: |
بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش |
عنوان انگلیسی مقاله: |
A Literature Review of Representation Models of E-Business Models from the Perspective of Value Creation |
جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی
نمونه متن ترجمه
چکیده
مدل کسب و کار یعنی شناخت انتزاعی و عقلانی چگونگی ایجاد شرکت ، ارزش تعیین شده برای آن شرکت و کسب رقابتی برای شرکت از دیدگاه ایجاد ارزش. این مقاله نشان می دهد که دیدگاه تحقیقاتی مدل های ارائه شده در زمینه کسب و کار بر مبنای تجارت الکترونیک اغلب بر ایجاد ارزش متمرکز است و به دو دسته طبقه بندی می شود: مدل EBMO و مدل ارزش e ^3. ما در مورد این دو طبقه بندی به منظور کسب فهم بهتری از پیشرفت های اخیر در زمینه مدل کسب و کاری بر مبنای تجارت الکترونیک بحث خواهیم کرد.