عنوان فارسی مقاله:


توسعه چارچوب برتر سازمانی


عنوان انگلیسی مقاله:

Development of an organizational excellence framework



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی توسعه چارچوب برتر سازمانی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف - هدف این مقاله توصیف توسعه چارچوب برتر سازمانی می باشد ، که اصول و شیوه های چارچوب برجسته مدیریت را که در استرالیا، اروپا، ایالات متحده آمریکا و کانادا انجام میشود را محکم میکند . تا به امروز ، برای داشتن یک دستورالعمل اجرایی برای مشاوران صنایع و مشاغل با کیفیت ، این امر به منظور پر کردن جای خالی ها در نظر گرفته شده است .

طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مقاله اصول و شیوه های برتر چارچوب را محکم میکند و منجر به کار با تیم مدیریت مشاوران و حرفه های با کیفیت شده که آن به بدنه علم و دانش موجود افزوده میشود (BOK)، دستورالعملهای اجرایی را در زمینه هنر ارائه میدهد ، منابع اضافی و مرجعهایی را فراهم می آورد .

یافته ها - داده های ذهنی و عینی جمع آوری شده در زمینه موضوع مورد مطالعه ، پاسخ های مشاوره مدیریت و حرفه های با کیفیت را در زمینه ارزش بالقوه شاغلان و سازمان ها ، جمع آوری میکند .

اصالت / ارزش - این تحقیق ترکیبی از محتوای چارچوب های برتر میباشد و دستورالعمل های اجرایی را برای مدیریت گروه مشاوره و شاغلان با کیفیت فراهم می آورد. ارزش چارچوب برتر سازمانی ، ارائه مزایایی مشابه دیگر طرحهای ارائه شده می باشد که زمانیکه شاغلان از چارچوب استفاده میکنند و سازمان آن را اجرا میکند و برای طرحهای برتر ملی و بین المللی بکار میگیرد ، ارزش آن درک میشود .