عنوان فارسی مقاله: | یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری |
عنوان انگلیسی مقاله: | An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour |
نمونه متن ترجمه
چکیده
چارچوب CRM-داده کاوی روابط نزدیک مشتری را ایجاد کرده و ارتباط بین سازمانها و مشتریان را در جهان پیشرفته امروزه کسب و کار مدیریت میکند. داده کاوی، محبوبیت در برنامه های مختلف CRM را در سال های اخیر به دست آورده است و مدل طبقه بندی، یک روش مهم داده کاوی مفید در این زمینه است. این مدل برای پیش بینی رفتار مشتریان به منظور افزایش فرایندهای تصمیم گیری برای حفظ مشتریان ارزشمند، استفاده شده است. یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد در این مقاله ارائه شده و دو مدل طبقه بندی، بیز ساده و شبکه های عصبی برای نشان دادن اینکه دقت شبکه عصبی نسبتا بهتر است، مورد مطالعه قرار گرفته است.