عنوان فارسی مقاله:


درس های اجرا (پیاده سازی): اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی در هنگام اجرای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان


عنوان انگلیسی مقاله:

Implementation Lessons: The Importance of Assessing Organizational “Fit” and External Factors When Implementing Evidence-Based Teen Pregnancy Prevention Programs


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی درس های اجرا (پیاده سازی): اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی در هنگام اجرای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

در سال های اخیر، تقاضا برای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان افزایش یافته است، اما پزشکان اغلب برای تکرار و اجرای آن به گونه ای که برای محیط جوامع دنیای واقعی طراحی شدند، در کشمکش هستند. هدف این مقاله تشریح موانع و تسهیل کننده های پیش رو در طی سال آزمایشی برای اجرای یک برنامه مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان در سه نوع سازمان می باشد: (1) سازمان های مبتنی بر جوامع کوچک؛ (2) یک سازمان مبتنی بر مدرسه؛ و (3) یک برنامه بزرگ و نامتمرکز در شهر برای حمایت از جوانان در تابستان. بحث خود از این تجارب را در زمینه یک چارچوب سیستمیک و چند سطحی برای پیاده-سازی موارد زیر تنظیم می کنیم (1) مؤلفه های اصلی اجرا؛ (2) مؤلفه¬های سازمانی؛ و (3) عوامل خارجی. این مقاله عوامل سازمانی و خارجیِ اجرا که در طی فرآیند پیاده سازی تجربه کردیم را مورد بررسی قرار می دهد، درس های آموخته شده ما در سرتاسر این فرآیند را توصیف کرده و استراتژی هایی را برای سایر شاغلین در این حوزه برای مطرح کردن فعالانه این موضوع از شروع طرح ریزی برنامه ارائه می دهد. ممکن است این یافته ها بینش مفیدی را برای سایر سازمان ها فراهم کنند که در جستجوی پیاده سازی مصاحبه های صادقانه چند بخشی و در سطح گروهی می باشند.