عنوان فارسی مقاله:

نقش منافع و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز مصرف کنندگان، ارتباط سلف برند و وفاداری به نام تجاری


عنوان انگلیسی مقاله:


The role of benefits and transparency in shaping consumers’ green perceived value, self-brand connection and brand loyalty


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نقش منافع و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز مصرف کنندگان، ارتباط سلف برند و وفاداری به نام تجاری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

ایجاد پیشینه تحقیق در مصرف سبز، این مطالعه ادراک مصرف کنندگان از مزایای سبز یک برند (سودمندگرایی زیست محیطی و درخشش گرم) و شفافیت سبز در ارزش درک سبز خود (GPV) را بررسی می کند. به ویژه، این مطالعه نقش واسطه ای GPV و ارتباط خود - نام تجاری در روابط بین مزایای سبز و شفافیت سبز و وفاداری به نام تجاری را تست می کند. ما از مدل معادلات ساختاری برای تست مدل تحقیق با استفاده از نمونه 826 پاسخ دهندگان چینی استفاده کردیم. یافته های ما نشان می دهد که بسیاری از فرضیه ها از حمایت برخوردار بودند. با این حال، مقایسه بین مارک های کالاها و خدمات فیزیکی نشان می دهد که شیوه توسعه مفاهیم ارزشی سبز مصرف کنندگان متفاوت است و نفوذ GPV و ارتباط خود - نام تجاری بر وفاداری به برند به طور قابل توجهی بین این دو گروه از برندها متفاوت می باشد. از این رو، این امر می تواند برای سازمان موثر تر باشد تا استراتژی نام تجاری سبز متنوع بین این دو گروه از مارک ها برند باشد.