عنوان فارسی مقاله:

نقش ساز و کارهای تصدیق داخلی و خارجی در عرضه سهام فصلی

عنوان انگلیسی مقاله:

The role of internal and external certification mechanisms in seasoned equity offerings




نمونه متن ترجمه
چکیده
در هنگام انجام عرضه سهام فصلی (SEOs) خود، شرکت های ایالات متحده آمریکا به صورت فزاینده ای بیشتر بر روی عرضه شلف و تسریعی تکیه می کنند تا عرضه غیر شلف و یا ثبت دفتری سنتی که روش های غالب صدور در گذشته محسوب می شوند. مطالعات قبلی دریافتند که عدم محبوبیت عرضه شلف و یا تسریعی در گذشته به دلیل مشکل تصدیق پایین بود. بنابراین، تغییر روش های صدور ترجیحی شرکت ها نشان می دهد که شرکت ها باید تصدیق کافی را از طرق مختلف به دست آورند. در این مقاله، ما چندین روش بالقوه تصدیق داخلی و خارجی را مورد مطالعه قرار دادیم که صادرکنندگان می توانند از آن ها استفاده نموده و به کاوش نقش آن ها در فرآیند عرضه سهام فصلی (SEO) بپردازند. ما دریافتیم که تصدیق داخلی از طریق حاکمیت شرکتی عمیق بر اختیار روش صدور شرکت ها بین عرضه های شلف (تسریعی) و غیر شلف (غیر تسریعی) تاثیر می گذارد، در حالی که تصدیق خارجی از طریق دستیابی به خدمات حسابرسی با کیفیت بالا بر هزینه های صدور تاثیرگذار می باشد.