عنوان فارسی مقاله:

بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی

عنوان انگلیسی مقاله:

Extending the Retail Brand to Non-traditional Products


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
این پژوهش روی بسط و توسعه برند خرده‌فروشی از دیدگاه مشتری تمرکز دارد وقتی محصولات غیر قراردادی- در این مقاله محصولات دارویی- که از سوی برند بخش خصوصی ارائه و تولید می‌گردد. مدلی که در آن نگرش در راستای توسعه(ATE) اثر برخی از پیامدها را-ترجیحات برند ملی(NBP)، اعتماد به خرده‌فروش(T)، تناسب(FIT) دانش بخش برند خصوصی(PLK) و نوآوری مصرف‌کننده- اثر قصد برای خرید برند بخش خصوصی(INTB) را تسهیل می‌کند، را پیشنهاد و آزمون می‌کند. اثرات مستقیم با عنایت به NBP و FIT همچنین آزمون شدند. 500 پرسشنامه از میان نمونه آماری متشکل از مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی‌ها جمع‌آوری گردید. مدل‌سازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه‌ها بکار گرفته شد. مدل برازش خوبی را نشان داده و فرضیه‌های پژوهش به‌جز فرضیه INN ، تائید گردید.