عنوان فارسی مقاله: نقش مهم قابلیت های مسئولیت اجتماعی یکپارچه در بهبود مزایای رقابتی پایدار


عنوان انگلیسی مقاله:

The important role of corporate social responsibility capabilities in improving sustainable competitive advantage


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نقش مهم قابلیت های مسئولیت اجتماعی یکپارچه در بهبود مزایای رقابتی پایدار و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: پژوهش حاضر به بررسی اثر قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی یکپارچه(CSR) بر سازمان مشارکتی و متعاقباً روی مشتری مداری و بالا بودن قیمت که ازجمله مؤلفه‌های کلیدی برای کسب مزایای رقابتی به شمار می‌روند، می‌پردازد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد: پژوهش حاضر برای جمع‌آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه بهره برده که کارمندان یک شرکت کره‌ای را هدف‌گیری کرده است. بالغ‌بر 168 پرسشنامه قابل‌قبول از 7 شرکت کره‌ای جمع‌آوری شد که دارای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و روابط عمومی بودند.

یافته‌ها: قابلیت مسئولیت اجتماعی یکپارچه و روابط عمومی شرکت باعث بروز مسئولیت اجتماعی شرکت و توانایی شرکت مشارکتی (CSR) می‌گردد که به‌نوبه‌خود مشتری مداری را افزایش داده و باعث بالا رفتن قیمت می‌گردد. نتایج حاصل از پژوهش تجربی نشان می‌دهد که یک شرکت باید هر دو قابلیت مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی را به‌منظور بهبود و ارتقای نگرش مثبت کارکنان در جهت فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت(CA) و توانایی شرکت مشارکتی در نظر بگیرد.

محدودیت‌های پژوهش/پیشنهادهای کاربردی: این پژوهش یک بررسی جامع نقش مهم مسئولیت اجتماعی یکپارچه و قابلیت‌های روابط عمومی و نتایج آن یعنی مشتری مداری و بالا بودن قیمت پرداخته است.

نوآوری پژوهش: درک قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی از حیث مزایای رقابتی برای اتخاذ یک استراتژی نوآور قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی الزام‌آور و ضروری است. پژوهش حاضر در تلاش است تا به این سؤال که آیا قابلیت‌های شرکت برای پاسخگویی اجتماعی منجر به بهبود و کسب مزایای رقابتی شرکت می‌گردد یا نه.