عنوان فارسی مقاله:

بسط مقیاس اندازه گیری صلاحیت های مربیگری ماماهای بالینی در ژاپن و ارزیابی روایی و پایایی این مقیاس: یک مطالعه پژوهشی مقداری اکتشافی

عنوان انگلیسی مقاله:

Development and assessment of the validity and reliability of a scale for measuring the mentoring competencies of Japanese clinical midwives: An exploratory quantitative research study


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بسط مقیاس اندازه گیری صلاحیت های مربیگری ماماهای بالینی در ژاپن و ارزیابی روایی و پایایی این مقیاس: یک مطالعه پژوهشی مقداری اکتشافی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 








نمونه متن ترجمه
چکیده
زمینه: تا زمانی که ماماهای تازه کار وجود دارند، ماماها همواره در فعالیت های آموزشی درگیرند. اگر چه مقیاس های مختلف برای اندازه گیری صلاحیت های آموزشی پرستاران، پیش از این در مطالعات پیشین بسط یافته اند، اما هنوز هم یک مقیاس مربوط به صلاحیت آموزشی مختص به ماماها باید بسط یابد، و یا حتی هیچ یک از مطالعات قبلی، کارکرد خود را به مربیان بالینی اختصاص نداده اند.
اهداف: هدف از این مطالعه، بسط یک مقیاس برای اندازه گیری صلاحیت های مربیگری ماماهای بالینی (مقیاس MCCM) و تایید روایی و پایایی این مقیاس بود.
طرح ریزی: یک مطالعه پژوهشی مقداری اکتشافی.
روش ها: پرسشنامه ها در 148 مرکز درمانی در بین 1645 مامایی که قبلاً به ماماهای تازه کار تعلیم داده بودند، توزیع شدند. 1004 ماما (61%) به طور داوطلبانه پاسخ های معتبری داده و 296 ماما (18%) به طور داوطلبانه، موافق شرکت در نظرسنجی برای آزمون و باز آزمون پایایی بودند.