عنوان فارسی مقاله:

از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی: شواهد و قرائن برگرفته از کارمندان اصلی در صنعت هتل

عنوان انگلیسی مقاله:

From internal brand management to organizational citizenship behaviours: Evidence from frontline employees in the hotel industry


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی: شواهد و قرائن برگرفته از کارمندان اصلی در صنعت هتل و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
این مقاله ارتباط بین مدیریت برند داخلی، دستیابی به اهداف سازمانی ، تعهد شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتل داری است. یک مدل با استفاده از 323 کارمند اصلی در هتل زنجیره ای در اسپانیا مورد بررسی قرار گرفتند. این مدل شامل بعدهای مختلف مدیریت برند داخلی و رفتارهای متفاوت شهروندی است. داده بوسیله حداقل مربعات جزئی آنالیز می شود. نتایج بهتر شدن دستیابی به اهداف سازمانی و تعهد شغلی را نشان می دهد. اگرچه، آموزش و ارتباط برند بصورت مستقیم احساسات مثبت را در محیط کاری زیاد نمی کند. نتایج همچنین نشان می دهد که تعهد شغلی یک پیش بینی کننده بهتری از رفتارهای شهروندی نسبت به دست یابی به اهداف سازمانی است. شناسایی رفتارهای شهروندی را در برابر سازمان تحت تاثیر قرار می دهد. اگرچه، این تغییر رفتارهای حمایتی را در برابر مشتری ها و کارمندان دیگر توضیح نمی دهد. این نتایج آنالیز های تجربی صورت گرفته مربوط به تاثیرات مدیریت برند داخلی از دیدگاه کارمندان را بهبود می بخشد.