عنوان فارسی مقاله: مدیریت زنجیره تامین پایدار: تکامل و رهنمودهای آینده


عنوان انگلیسی مقاله:

Sustainable supply chain management: evolution and future directions


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت زنجیره تامین پایدار: تکامل و رهنمودهای آینده  و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده.

هدف. هدف این مقاله اجرای یک نقد و بررسی اصولی آثار مدیریت زنجیره تامین پایدار (SSCM) در آمادهای اصلی و مجلات مدیریت زنجیره تامین در کل چهارچوب بیست ساله است.

طراحی/ متدولوژی/ رویکرد

مولفین از متدولوژی آثار اصولی استفاده میکنند. این متدولوژی اجازه حداقل سازی سوگیری محقق و حداکثر سازی پایایی و تکرار را میدهد. اعتبار تجربی مطالعه، به علاوه با نشان دادن سطوح بالای قابلیت بین کد گذار در کل خانواده های کدها است.

یافته ها- رشته SSCM از چشم انداز و بررسی تحقیقات مستقل در حوزه های اجتماعی و محیطی تکامل یافته است؛ از طریق چشم انداز مسئولیت اجتماعی سازمانی؛ برای شروع های همگرایی چشم اندازهای پایداری به صورت خط انتهای سه گانه و پیدایش SSCM به صورت یک چارچوب نظری. در حالیکه تحقیقات SSCM به لحاظ نظری غنی تر میشود و به لحاظ متدولوژیکی سخت تر میشود، فرصتهای زیادی برای نظریه پیشرفت بیشتر، متدولوژی و ارتباط مدیریتی پرس و جوهای آینده وجود دارد.

محدودیتهای تحقیقاتی/ مفاهیم. گرایشها و شکافهای شناسایی شده از طریق تحلیل ما، اجازه میدهد یک دستور کار متقاعد کننده را برای هدایت تحقیقات SSCM آینده داشته باشیم.

مفاهیم کاربردی- چشم اندازهای کنونی SSCM مفاهیم مهمی را برای مدیران حفظ میکند، با هدایت منابع محدود به سوی پروژه هایی که عملکرد محیطی و یا اجتماعی و اقتصادی را تقسیم میکنند.

اصالت/ ارزش. این مقاله یک نقد و بررسی اصولی، سخت و معتبر به لحاظ متدولوژیکی را ارائه میدهد از تکامل تحقیقات SSCM تجربی در کل دوره  20 ساله.