عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری


عنوان انگلیسی مقاله:

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

این پژوهش به بررسی و تشریح یکی از مهم¬ترین دستورالعمل‌های مهم در ارتباط با مدیران و مشتریان که به‌عنوان مدیریت روابط با مشتری معروف است، می‌پردازد. مدیریت روابط مشتری، یک کلمه مخفف می‌باشد که متشکل از سه کلمه اصلی دیگر است که عبارت‌اند از مشتری، روابط، و مدیریت. مدیریت روابط مشتری دربرگیرنده همه ابعاد تغییر با مشتری بوده و به‌نوبه خود عناصر اصلی را که در ارتباط با مشتریان می‌باشند، را در درون سازمان به وجود می‌آورد. یکی از مهم‌ترین و ارجح‌ترین قوانین در مدیریت روابط مشتری فرمول 4 پی(یا آمیخته بازاریابی ) می‌باشد. آمیخته بازاریابی درواقع یک کلمه مخفف شده بوده که دربرگیرنده قیمت، محصول، ارتقاء، و مکان فروش/توزیع می‌باشد. طول دوره حیات مشتری(CLV) یکی از دیگر ابزار احتمالی برای ارزیابی و اندازه‌گیری این رابطه به شمار می‌رود.