عنوان فارسی مقاله:

بنیان سرمایه: راهنمای مدیریت حرفه ای


عنوان انگلیسی مقاله:

Capital structure: professional management guidance


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بنیان سرمایه: راهنمای مدیریت حرفه ای و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده.

هدف. تصمیمات بنیان سرمایه بر طیف پیچیده ای از مبادی نظری و مسائل عملی متکی است. در سطح مدیریتی، مبنا قرار دادن تصمیمات صرفا بر روی تئوری، غیر عملی است. در حالیکه میتوان یک ادراک از بنیان سرمایه مطلوب ایجاد کرد، تصمیم اغلب با محدودیتهای عملی برای مبنای نظری دچار ابهام میشود. برای مفید بودن برای مدیران اجرایی، تدابیر و تکنیکهای تصمیم گیری لازم است به طور کارامدی صورت گیرند و مبتنی بر اطلاعات در دسترس باشند. این مقاله در صدد ارائه  آن چارچوب عملی است.

طراحی/ متدولوژی/ رویکرد. این مقاله مبنای نظری ساده ای را برای ساختار سرمایه بر میشمارد، که برخی مسائل مواجه شده در زمان بکارگیری نظریه برای واقعیت را مورد تاکید قرار میدهد و چارچوبی را برای تصمیمات مدیریتی در مورد بنیان سرمایه ارائه میدهد. این شرح به طور ویژه ای در برنامه ی آموزشی بازرگانی دوره  کارشناسی و به طور خاص برای رشته های امور مالی که مدیریت حرفه ای را به عنوان یک حرفه قلمداد میکنند، مفید است.

یافته ها. در حالیکه کاربرد نظریه ساختار سرمایه سنتی، اغلب غیر عملی است، اما ابزارهای بی شماری برای استفاده توسط مدیران حرفه ای در دسترس است تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد ساختار سرمایه بگیرند.

مفاهیم عملی. نتیجه گیری های این مقاله یک چارچوب را برای مدیران حرفه ای فعلی و آینده برای تصمیمات بنیان سرمایه مناسب در حرفه های مدیریتی ارائه میدهد.

مفاهیم اجتماعی. تکنیکهای مدیریتی مناسب و مسائل مربوط به تغییر نسبت غیر معین (نسبت بدهی به دارایی خالص) و بنیان سرمایه، میتواند به طور بالقوه ای از طریق استفاده  محتاطانه تر بدهی، بر مبنای انواع اقدامات ارائه شده در این مقاله، به نفع جامعه باشد.

اصالت/ ارزش. موضوعات مطرح شده در این مقاله، از دهه ی 1950 در حال پیشرفت بوده است. هم بخشی این مقاله، خلق چارچوبی برای درک و بکارگیری این موضوعات، برای اهداف آموزشی تعلیمی و مدیریتی است.