عنوان فارسی مقاله: | همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT: یک مدل تحقیقاتی پیشنهادی |
عنوان انگلیسی مقاله: | THE ALIGNMENT BETWEEN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND IT STRATEGY: A PROPOSED RESEARCH MODEL |
نمونه متن ترجمه
چکیده
این مقاله، مدل تحقیقاتی در مورد همترازی بین راهبرد CRM و توسعه فناوری (یا راهبرد IT) و تاثیر آن روی عملکرد سازمانی را ارائه می دهد. سه حالت CRM شناسایی شده است:CRM عملکردی (عملکرد روزمره مشتریان)، CRM تحلیلی (تحلیل داده های مشتریان) و CRM راهبردی (راهبرد میانجی و کاری مشتریان).این مقاله بر سه اساس استوار است. در اولین مورد، فرض بر این است که هر یک از حالات CRM که توسط شرکت اتخاذ می شود، تاثیر مثبتی روی عملکرد سازمان دارد. دوم ادعا می شود که برای هر یک از حالات CRM، نوع متفاوتی از توسعه فناوری وجود دارد. در نهایت اینکه در مورد هر یک از حالات CRM فرض بر این است که هر چه از توسعه فناوری، بیشتر استفاده شود، عملکرد سازمان نیز بهتر خواهد شد.