عنوان فارسی مقاله: مطالعه موردی برای مدل انتظار رستوران


عنوان انگلیسی مقاله:

Case Study for Restaurant Queuing Model


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مطالعه موردی برای مدل انتظار رستوران و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی مقالات بر اساس کلمات کلیدی


نمونه متن ترجمه

چکیده

رستوران ها دوست ندارند تا مشتریان خود را به دلیل انتظار طولانی مدت در صف از دست بدهند. برخی رستوران ها صندلی های انتظار بیشتری فراهم می کنند. اگرچه صندلی های انتظار به تنهایی زمانی که مشتریان به مغازه ی رقبا می روند، مشکل را حل نمی کنند؛ زمان خدمات باید بهبود پیدا کند. این نشان دهنده ی نیاز به مدل عددی برای مدیریت رستوران است تا شرایط را بهتر درک کنند. این مقاله هدف دارد تا نشان دهد که نظریه ی انتظار به هنگام تست با سناریوی واقعی، نیازها را برآورده می کند. ما داده ها را از یک رستوران در جاکارتا بدست آوردیم. سپس سرعت رسیدن، سرعت خدمات، سرعت بهره گیری، زمان انتظار در صف و احتمال رفتن مشتری از مغازه را با استفاده از فرضیه ی Little و مدل انتظار M/M/1 نشان دادیم. سرعت رسیدن در سوشی تی در طی شلوغ ترین زمان روز 2.22 مشتری به ازای هر دقیقه بود در حالی که سرعت خدمات 2.24 به ازای هر مشتری(cpm) بود. میانگین تعداد مشتریان در رستوران 122 نفر و دوره ی بهره برداری 0.991 می باشد. ما این مقاله را با بحث در مورد مزایای اجرای تحلیل انتظار در رستوران شلوغ را نتیجه گیری کردیم.