عنوان فارسی مقاله:

کاربرد نظریه های مجموعه‌ فازی در ارزیابی عملکرد دانشجویان


عنوان انگلیسی مقاله:

Application of Fuzzy Sets Theory in Students’Performance Appraisal


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی کاربرد نظریه های مجموعه‌ فازی در ارزیابی عملکرد دانشجویان و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

1. پیشگفتار

ارتقاء و تصدیق دانشجویان از طریق سطوح مختلف آموزشی کاملا محدود به ارزیابی عملکرد دانشجویان است. روش‌های ریاضی و آماری مختلف ارزیابی عملکرد دانشجویان، برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اگرچه رویکردهای جدید مانند رویکرد مبتنی بر نظریه‌ی مجموعه‌های فازی ارزیابی عملکرد دانشجو برای پیشرفت روش‌های ارزیابی موجود در حال ظهور هستند.

روش کلاسیک ارزیابی عملکرد دانشجو، محاسبه‌ی نمره مجموع نتایج ارزیابی پیوسته و نهایی است. اگرچه عملکرد ارزیابی شده در چنین روش کلاسیکی، برخی جزئیات مهم را برای دستیابی به ارزیابی درستی از عملکرد حذف می‌کند.

سرواس و دبرا (2010)، دو نوع عدم دقت ارزیابی را در زمینه‌ی کیفیت‌های آماری، با ابعاد سیگنالینگ (علامتدهی) مختلف متمایز می‌سازند: