عنوان فارسی مقاله: |
پیشبرد مسیری جدید برای عصب شناسی آموزشی: چشم انداز آینده محققان جوان جهت تلفیق عملکردهای آموزشی با عصب شناسی |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Forging a new path for Educational Neuroscience: An international young-researcher perspective on combining neuroscience and educational practices |
نمونه متن ترجمه
چکیده
استفاده از عصب شناسی برای آموزش مورد توجه محققان زیادی قرار گرفت. در اینجا راه حل های کلیدی منجر به بهبود تحقیقات و عملکرد شده اند. محققان عصب شناس آموزشی، پیشرفت این رشته را متذکر شده و عصب شناسی آموزشی را به عنوان رشته مجزایی در نظر گرفتند. ما در این مقاله 4 روش کاربردی برای توصیف قانون عصب شناسی آموزشی ارائه داده و به طور جزئی ارزیابی این رشته در کلاس ها را توضیح خواهیم داد. دانشمندان با این رویکردها توانستند پلی بین آموزش و علم عصب شناسی برقرار کرده و مسیری جدید را در راستای تحقیقات خود به کار ببرند.