عنوان فارسی مقاله: | انتخاب طبقه بندی پنهان بر اساس سیستم مدل برای تخصیص جایگاه و قیمت گذاری بهینه راه آهن |
عنوان انگلیسی مقاله: | A latent class choice based model system for railway optimal pricing and seat allocation |
نمونه متن ترجمه
چکیده
در این مقاله روشهای انتخابی مجزا درشکل لوجیت چندگانه و روشهای طبقه بندی پنهان پیشنهاد شده است تا زمان بندی خرید بلیط از مسافران راه آهن را توضیح دهد. مدل انتخابی و توابع تقاضا ، وابسته به مسائل بهینه سازی درآمد است که به طور مشترک تخصیص جایگاه و قیمت گذاری را در نظر می گیرد. چارچوب، مفاهیم خط مشی روشن بینانه ای را در عباراتی از توزیع گنجایش و کرایه که نشات گرفته از رفتار واقعی مسافران است را ارائه می دهد.آن نشان میدهد که پذیرش تقاضای مسافت کوتاه درآمد بیشتری را از تقاضای مسافتهای بلند با ظرفیت مشابه ارائه میدهد.محدوده بهبود درآمد به ترتیب از% 24/16 تا 96/24 % در مدل های لوجیت چندگانه و از 82/13 % تا 39/21 % در مدل طبقه پنهان است.