عنوان فارسی مقاله:

نقش رضایتمندی شغلی در رابطه بین برتری تجاری و OCB: صنعت هتلداری ایران

عنوان انگلیسی مقاله:

Role of Job Satisfaction in the relationship of Business Excellence and OCB: Iranian Hospitality Industry


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نقش رضایتمندی شغلی در رابطه بین برتری تجاری و OCB: صنعت هتلداری ایران و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
هدف اصلی بررسی این بود تا رابطه بین رهبری ، مدیریت از طریق واقعیت ، بهبود دایمی را ارزیابی نماید که کل کار یک فرآیند ، مدیریت مردم محور ، کار تیمی کارکنان خط مقدم هتل های سه و چهار ستاره در تهران می باشد و همچنین رابطه رضایتمندی شغلی با رفتاری شهروندی سازمانی می باشد . بررسی شامل 314 پرسشنامه بود که از کارکنان اصلی اجرایی هتل های تهران جمع آوری شده بودند . داده ها با استفاده ا PLS تحلیل گردیدند تا روابط بین شیوه های برتری تجاری همراه با رضایتمندی شغلی و رفتار سازمانی ارزیابی گردند . داشتن پرسشنامه های پذیرفته شده در این تحقیق باعث گردید تا موضوعی مورد بررسی قرار گرفته شود که تنها رهبری و کار تیمی تاثیر غیر قابل توجهی در رضایتمندی شغلی کارکنان اصلی داشته اند که در حال کار در هتل های سه ، چهار و پنج ستاره تهران بودند که منجر به رفتار شهروندی سازمانی گردیدند . انواع پیچیدگی های برای مدیران هتل ، سیاستمداران و سیاست گذاران ایران در این این بررسی نشان داده می شود تا به سطوح بالاتر رضایتمندی شغلی و همچنین رفتار های شهروندی سازمانی در هتل هایشان دست یابند .