عنوان فارسی مقاله: | مفهوم سازی مجدد ترس از شکست در کارآفرینی |
عنوان انگلیسی مقاله: | A reconceptualization of fear of failure in entrepreneurship |
نمونه متن ترجمه
چکیده
ترس از شکست هم رفتار کارآفرینانه را باز می دارد و هم آن را تشویق می کند و بنابراین فرصت غنی ای برای درک بهتر انگیزه کارآفرینانه را نشان می دهد. اگرچه توجه بسیاری به مطالعه ی ترس از شکست در کارآفرینی اختصاص داده شده است، اما دانشمندان در این زمینه این ساختار را از دیدگاه رشته ای مجزا مورد بررسی قرار داده اند. این دیدگاه ها از تعاریف و مقیاس های ترس از شکست استفاده کرده است که به طور بالقوه با هم در تضاد هستند و توسط رویکرد ایستا مشخص شده اند، در نتیجه اعتبار یافته های موجود در مورد رابطه بین ترس از شکست و کارآفرینی را محدود می سازد. هدف این مقاله ترسیم دقیق تر ماهیت ترس از شکست در محیطی کارآفرینانه می باشد. با استفاده از طرح پژوهش توصیفی و کیفی استقرایی این ساختار را در قالب شناخت اجتماعی واقع شده قرار دادیم که این کار را با اتخاذ رویکردی انجام داده ایم که ترکیبی از شناخت، عاطفه و عمل می باشد همانطور که به تجربه چالش برانگیز، مملو از خطر و نامشخص کارآفرینی مرتبط است. در انجام چنین کاری، دیدگاه واحدی از ترس از شکست درکارآفرینی فراهم می کنیم تا پیشرفت در درک تاثیرش بر فعالیت و پیامدهای کارآفرینانه را تسهیل بخشد.