عنوان فارسی مقاله: |
مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Brand personality factor based models: A critical review |
چکیده
شخصیت برند به مفهوم مهم فزاینده ای درون تئوری برند تبدیل گردید و تحقیق مبتنی بر فاکتور یک روش بی نهایت بکاررفته در مطالعه شخصیت برند می باشد . در انجا انتقاداتی در مورد بعضی جنبه های مدل های فاکتوراولیه وجود دارند و به تکامل و بهبود در روش های بکاررفته در توسعه مدل فاکتور منجر می گردد . بنابراین ، بعضی مشکلات باقی می مانند که بایستی هنوز مورد رسیدگی قرار گیرند و اینها یک سری پرسش ها را در مورد این موضوع بر می انگیزند که چه چیزی به طور دقیق مدل های فاکتور را می سنجند . این مقاله یک سری مشکلات سردرگمی های مقوله ، تغییرات مصداق حوزه و مشکل انتخاب توصیف گر را معرفی نموده و توصیف می نماید . مقاله در انجام این کار انتقادات فعلی روش ها در تحقیق فاکتور شخصیت برند را توسعه می دهد و پرسش هایی را در مورد صحه گذاری مدل های مبتنی بر فاکتور جدید بر می انگیزد . مقاله با پیشنهادی نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت برند مدل هایشان و مفهوم شخصیت برند را از نو ارزیابی می کنند و آن شخصیت برند به ریشه هایش در روش های برنامه ریزی کیفیتی برمی گردد .