عنوان فارسی مقاله: ساختاری پیشنهادی برای سیستم یادگیری الکترونیک بر مبنای رایانش ابری
عنوان انگلیسی مقاله:

A Proposed Architecture of Cloud Computing based e-Learning System


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی ساختاری پیشنهادی برای سیستم یادگیری الکترونیک بر مبنای رایانش ابری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی مقالات بر اساس کلمات کلیدی

نمونه متن ترجمه

چکیده

استفاده ی گسترده از فناوری های الکترونیکی مبتنی بر ICT فرصت بزرگی را برای بخش های محرومِ جامعه فراهم می کند، مخصوصا با بازگرداندن جذب افراد جدامانده به جامعه از طریق آموزش. این امر به طور خاص در مورد افرادی صدق می کند که ممکن است مشکلاتی برای حضور در کلاس های سنتی و مدارس، برنامه های آموزشی موسسات یا دانشگاه ها دارند که مبتنی بر کلاس درس، کتب یا منابع یادگیری چاپ شده هستند. ایجاد و تامینِ محتوای یادگیری الکترونیک دردسترس ممکن است عاملی کلیدی باشد تا مردم بتوانند از خدمات و تجارب کیفیت یادگیری، لذت ببرند.

در زمان کنونی، آموزش کامپیوتر برای همه ی اقشار مردم لازم است اما به دلیل شرایط اقتصادی ضعیف در بسیاری از کشورها، امکان ارائه ی فناوری های مردن و نوآوری های وابسته به کامپیوتر به مردم، وجود ندارد.

در نتیجه، سیستم اشتراکیِ مبتنی بر ابر، می تواند برای یکسان سازیِ توزیعِ منابع بین مردمِ همه ی اقشار جامعه، مفید باشد. در این تحقیق، ما یک ساختار را برای سیستم یادگیری الکترونیک مبتنی بر ابر معرفی می کنیم که برای بخش آموزش می باشد و تاثیرات آن را بر روی دسترسی جامعِ منابع در همه جای کشور، مورد بحث قرار می دهیم. در اینجا یک تحلیل تطبیقی از ساختار پیشنهادی با مدل موجود ارائه می کنیم تا مزایای ساختار خود نسبت به مدل کنونی را نشان دهیم.