عنوان فارسی مقاله: |
شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس |
عنوان انگلیسی مقاله: |
‘Our true north’: Walton’s First Symphony, Sibelianism, and the Nationalization of Modernism in England |
چکیده
مباحثه سمفونی اول والتون برای مدل هاس سیبلین فرم سمفونیکی ، اغلب مورد توجه قرار می گیرد، اما استدلال های گسترده تر به ندرت در نظر گرفته می شوند. پرستش انگلیسی درون جنگی سیبلیوس ممکن است به توضیح این موضوع کمک کند که چرا والتون باید از روند های ویژگی سیبلیوس مانند نوع چرخشی استفاده کند، وابستگی زیاد به نقاط رکابی اهداف ساختاری و تمرکز روی صدای ورق یا کلانگ- به هر حال والتون از این ابزار ها استفاده می کرده- اما برای همه موارد در نظر گرفته نشد، و در ان لحظه و فقط در تاریخچه موسیقی بریتانیایی جالب بود. در این مورد، یک متن غنی تر با مکان یابی سیبلیانیسم والتون در موضوعات هنری معاصر با چیزی که مایکل سالر ان را افسانه شمالی می نامد، ارائه می شود: تاکید درون جنگ روی شمال انگلیس صنعتی شده. این افسانه، توسعه شیفتگی ها مدرنیته با رابطه بین تکنولوژی و انسان دوستی، در چیزی بازتاب می شود که جد استی ان را برگشت هستی شناسی در نویسندگانی مانند الیوت و ولف و در فلسفه هنری هایدگر می نامد- ارتباطی که محدوده ای از بررسی های اخلاقی و سیاسی را باز می کند. بعد از ارائه تحلیل تکنیک سیبلین سمفونی والتون در کنار بحث تیمار های تماتیک ملت، محیط های فرهنگی و جغرافیایی و انتاگونیسم های در حال تغییر مدرنیسم اخیر، این مقاله اهمیت تاریخی موسیقی والتون را در نظر می گیرد و ان را به عنوان نمایشی از دیدگاه ها روی جامعه زیبایی شناسی و مکان انگلیس در قرن بیستم می خواند.