عنوان فارسی مقاله:

سیاست ‌های عمومی، شواهد قول و اصول تساوی حقوق قراردادی در برنامه ‌های آموزش انفرادی: مشخص کردن «چهار زاویه» از EIP برای کاهش قدرت معامله‌ نابرابر بین مناظق آموزش و پرورش و مناطق با پشتیبانی والدین

عنوان انگلیسی مقاله:

Public Policy, Parol Evidence and Contractual Equity Principles in Indvidualized Education Programs: Marking the “ Four Vorners “ of the IEP to Mitigate Unequal Bargining Power between Parent-Guardians and School Districts




برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی سیاست ‌های عمومی، شواهد قول و اصول تساوی حقوق قراردادی در برنامه ‌های آموزش انفرادی: مشخص کردن «چهار زاویه» از EIP برای کاهش قدرت معامله‌ نابرابر بین مناظق آموزش و پرورش و مناطق با پشتیبانی والدین و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

A.پیش‌گفتار

به تازگی، دادگاه دور دوم تجدید نظر آمریکا به بحث جاری در این مورد پیوست که آیا «قانون چهار زاویه» از قانون قرارداد، باید به تجزیه و تحلیل قضایی برنامه‌های آموزش انفرادی (IEPها) برای دانش‌آموزانی که خدمات آموزشی انفرادی خاصی را تحت افراد با قانون آموزش و پرورش معلولیت (IDEA)، دریافت می‌کنند، اعمال شود. در قانون قرارداد، قانون چهار زاویه به این معنی است که در کجا یک ابزار-مانند قرارداد، وصیت‌نامه یا سند-دارای نمای کامل است، تصمیم دادگاه از این‌که آیا ابزاری که به منزله‌ی ادغام کل است، باید از خود ابزار ساخته شده باشد و نه از شواهد خارجی. به عبارت دیگر، توافق در نظر گرفته شده‌ی احزاب باید از مفاد داخل چهار زاویه‌ از صفحه‌ی نوشته شده، گرفته شود. قانون چهار زاویه در قانون قرارداد به کار می‌رود تا از تغییرات یک طرفه‌ی به دنبال توافق مذاکره شده، جلوگیری شود.