عنوان فارسی مقاله:

رسانه های اجتماعی؟ جدی باشیم! درک ساختارهای کاربردی رسانه های اجتماعی


عنوان انگلیسی مقاله:

Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی رسانه های اجتماعی؟ جدی باشیم! درک ساختارهای کاربردی رسانه های اجتماعی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

به طور سنتی، مصرف کنندگان اینترنت از آن برای استفاده از محتوای آن استفاده می کردند: آنها آن را می خواندند، نگاه می کردند و از آن برای خرید محصولات و خدمات استفاده می کردند. با این حال، به طور فزاینده ای مصرف کنندگان از پلتفرم ها استفاده می کنند مانند سایت های به اشتراک گذاری محتوا، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و ویکی تا محتوای اینترنت را ایجاد، تغییر، تسهیم کرده و در مورد آن بحث کنند. این نشان می دهد که پدیده رسانه اجتماعی اکنون می تواند به طول قابل توجهی متأثر از شهرت، فروش و حتی بقای شرکت باشد. با این وجود، بسیاری از مدیران این شکل از رسانه را نادیده می گیرند، چون آنها نمی دانند که این رسانه های چه هستند، اشکال مختلفی که می تواند بگیرد و چگونه با آن درگیر شوند و آن را یاد بگیرند. در پاسخ، ما چهارچوبی را ارائه می کنیم که با استفاده از هفت بلوک ساختاری عملکردی، رسانه های اجتماعی را توصیف می کند: هویت، گفت وگو، به اشتراک گذاری، حضور، روابط، شهرت و گروه ها. همان طور که فعالیت های مختلف رسانه های اجتماعی با محدوده ای توصیف می شود که در آن آنها روی برخی یا همه بلوک ها تمرکز می کنند، ما ملاحظاتی را توضیح می دهیم که هر بلوک برای چگونگی درگیری شرکت ها در رسانه های اجتماعی باید داشته باشد. در نتیجه، ما با توجه به چگونگی توسعه استراتژی مدیریتی، درک و پاسخ به فعالیت های مختلف رسانه های اجتماعی توسط شرکت ها پیشنهاداتی را ارائه می کنیم.