عنوان فارسی مقاله: |
زنجیره ارزش عمومی نوآورانه برای بهبود خدمات عمومی |
عنوان انگلیسی مقاله: | An Innovative Public Value Chain to Improve Public Services Padula Alberto |
چکیده
هدف مقاله این است تا در بحث درباره بهبود خدمات عمومی از طریق توسعه مدل زنجیره ارزش عمومی ( PVC ) مشارکت داشته باشد که ویژگی های نوعی بخش خدمات عمومی و تکامل ثبت اش را به حساب خواهد آورد . زنجیره ارزش عمومی در واقع جوهره و اهمیت راهبردی اش را درون دیدگاه فعال و دینامیکی قرار می دهد که فرهنگ تغییر را تقویت نموده ، بر فعالیت های خلق ارزش تاکید داشته و رویه ها و رویکرد های عملیاتی را مشخص می کند که درون ساختار سازمان گسترش خواهد یافت . PVC بر اساس باوری می باشد که سازمان های خدمات عمومی بایستی قادر باشند تا همیشه خدماتی را در راستای انتظارات و نیاز های شهروندان و شرکت ها ارایه نمایند و مطابق با منطق عملکرد ها و راندمان عالی در استفاده از منابع ، به حساب می آوریم که خدمات عمومی معرف فاکتور کیفیت در زندگی شهروندان و در بهره وری شرکت ها می باشند . بنابراین ، این امکان وجود دارد تا به زنجیره ارزش واقعی رجوع نمود ولواین که این برای ارایه تعریف جامع از مدل اعمال شده به بخش خدمات عمومی کافی نمی باشد . PVC در واقع می تواند پیچیدگی مشارکت های عملیاتی هر فعالیت و نیاز برای هماهنگی و نهایی سازی به سمت نتیجه نهایی را برجسته سازد که ارزش افزوده ای می باشد که سازمان های خدمات عمومی بایستی قادر باشند تا ارایه نمایند .