عنوان فارسی مقاله:

تاثیر اعتماد و ارزش درک شده بر تمایل برای خرید آنلاین مسافرتی: یکپارچه سازی تاثیرات تضمین بر سوابق اعتماد

عنوان انگلیسی مقاله:

Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تاثیر اعتماد و ارزش درک شده بر تمایل برای خرید آنلاین مسافرتی: یکپارچه سازی تاثیرات تضمین بر سوابق اعتماد و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
هدف از انجام این مطالعه، ارائه مدلی برای شکل گیری تمایل خرید آنلاین بر مبنای ارزش درک شده، اعتماد و سوابقِ امنیت و حریم خصوصی درک شده است. با استفاده از مدل پیشنهادیِ Ray، Ow و Kim (2011)، مدل پیشنهاد شده در این مطالعه، جهت پوشش دهی تضمین شخص ثالث و ساختارهای مرتبط توسعه یافت. این مدل همچنین تأثیر کیفیت اطلاعات، حریم خصوصی و امنیتِ درک شده مشتری بر اعتماد را آزمایش می کند. 451 نفر در این آزمایش شرکت کردند. به منظور آزمایش مدل پیشنهادی، روش حداقل مربعات جزئی بر اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه اعمال شد. نتایج نشان داد که تمایل خرید آنلاین به ارزش درک شده و اعتماد بستگی دارد. کیفیت اطلاعات درک شده و امنیت درک شده، پیش بینی کننده های اصلی اعتماد درک شده هستند. امنیت درک شده مشتری به شهرت فروشنده، سرمایه گذاری وب سایت، مهر تضمین شخص ثالث، شناخت مهر های شخص ثالث، سیاست های حریم خصوصی و امنیت، آشنایی با وب سایت، نگرانی های حریم خصوصی در اینترنت، و گرایش به سوی گواهی شخص ثالث بستگی دارد.