عنوان فارسی مقاله:

معرفی حسگر امن برای اکوسیستم ابر با استفاده از چارچوب امنیت اینترنت اشیا (IoT)


عنوان انگلیسی مقاله:

Securing Sensor to Cloud Ecosystem using Internet of Things (IoT) Security Framework


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی معرفی حسگر امن برای اکوسیستم ابر با استفاده از چارچوب امنیت اینترنت اشیا (IoT) و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

1. مقدمه

اینترنت اشیاء (IoT) را می توان به عنوان چارچوبی فراگیر و همه جاحاضر تعریف نمود که امکان نظارت و کنترل محیط فیزیکی را با جمع آوری، پردازش، و تحلیل داده های بدست آمده توسط حسگرها یا وسایل هوشمند فراهم می آورد. اینترنت اشیاء (IoT) مجسم می کند که همه چیز دردنیای فیزیکی می تواند به شکلی کامل از طریق زیرساخت اینترنتی متصل گردد. زمانی که اشیاء به محیط واکنش نشان می دهند، داده ها حس شده ، توسط حسگرها بدست آمده و به اینترنت فرستاده می شوند. پتانسیل IoT عظیم بوده و نه تنها در وسایل خانگی خودکار، بلکه همچنین در شبکه های هوشمند، کارت های هوشمند، تولید هوشمند و مراقبت از سلامتی کاربرد دارد.

تا سال 2020، Gartner پیش بینی می کند که 26 میلیارد واحد ازوسایل متصل، ارزش افزوده اقتصادی جهانی کل 9. 1 ترلیون دلار عرضه خواهند نمود که از این مقدار 80 درصد از سرویس های IoT بدست می آید. این پیش بینی ها با اریکسون مشترک است، اما اریکسون پیش بینی می کند تا سال 2020، 50 میلیارد وسیله متصل وجود دارد.