عنوان فارسی مقاله:

آموزش اسناد چندرسانه ای به دانش آموزان LIS

عنوان انگلیسی مقاله:

Teaching Multimedia Documents to LIS Students


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی آموزش اسناد چندرسانه ای به دانش آموزان LIS و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
اسناد چندرسانه ای (MMD) به دو طرق به آموزش ارتباط دارند: حرفه ای های آینده باید برای اجرای وظیفه پیچیده ایجاد چندرسانه ای آموزش ببینند و چندرسانه ای نیز با موفقیت در فازهای مختلف فرآیند آموزشی استفاده شده است. این مقاله بر روی آموزش برای چندرسانه ای از دیدگاه 4 جنبه مختلف تمرکز می کند: فناوری، طراحی، هدف و محتوا. جایگاه کنونی آموزش برای چندرسانه ای توسط تحلیل حوزه دانشگاهی در صربستان و کشورهای همسایه و همچنین از طریق چند مثال دیگری نشان داده می شود. نتایج تحلیل نشان می دهد که جنبه محتوای چندرسانه عمدتا در برنامه درسی علوم اطلاعات و کتابخانه (LIS) پوشش داده می شود. ما جایگاه دوره الزامی اسناد چندرسانه را در برنامه درسی LIS در دانشکده زبان شناسی تاریخی، دانشگاه بلگراد نشان می دهیم. این امر به عنوان یک پروژه تیمی کل نسل دانشجویان در آخرین سال مطالعات خود سازمان دهی شده است، که در آن هر نسل باید موضوعی مهم از منظر حفظ میراث فرهنگی را مد نظر قرار داده و آن را به صورت چندرسانه ای ارائه کند. در این مقاله ما نشان می دهیم که این رویکرد تا چه میزان موفق بوده است، هم از نظر معلم و هم از نظر دانشجویان.