عنوان فارسی مقاله: |
کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی: شبیه سازی ها و اندازهگیری ها |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Robust control of an electromagnetic active suspension system: Simulations and measurements |
جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی
نمونه متن ترجمه
چکیده
در این مقاله به کنترل یک سیستم تعلیق جدید فعال الکترومغناطیسی با پهنای باند زیاد برای یک مدل یک چهارم خودرو در شبیه سازیها و آزمایشات میپردازیم. ماهیت مسئله کنترل با اهداف چندگانهای که باید بهینه شوند و هم چنین پارامترهای مبهم دستگاه به یک کنترل گر نیاز دارد. با تغییر فیلترهای توزین، میتوان کنترلگرهای متفاوتی را طراحی کرد که نقطه اتکایشان راحتی و یا کنترل فرمان است. میتوان راحتی سیستم محرک پهن باند را در BMW منفعل تا 40% ارتقا داد، ضمن اینکه گردش سیستم تعلیق اش را در محدوده مجاز حفظ کرد. با بکارگیری یک کنترلگر متفاوت، کنترل فرمان، که نیروی سیستم محرک RMS آن را محدود میکند، تا 30% قابل ارتقاست.