عنوان فارسی مقاله:


پیش بینی غیر قابل پیش بینی: تعامل با ریسک و عدم اطمینان در اجرای پهنای باند


عنوان انگلیسی مقاله:

Predicting the unpredictable: dealing with risk and uncertainty in broadband roll-out


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی پیش بینی غیر قابل پیش بینی: تعامل با ریسک و عدم اطمینان در اجرای پهنای باند و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف ـ هدف این مقاله ارائه یک چارچوب معتبر برای تحلیل ریسکها و عدم اطمینان‌های (آینده) درگیر پروسه تصمیم گیری در رابطه با بروزرسانی و اجرای پروژه‌های زیر ساختی بزرگ است, به طور مثال شبکه‌های پهنای باند. این چارچوب دسته بندی کننده ریسکها و عدم اطمینانها بر اساس طبیعت ریسکها, سطوح و منابع می‌باشد.

طراحی/متدلوژی/رویکرد ـ رویکرد شیوه مفهومی داشته و همچنین آنالیزی تجربی و کیفی و کمی می‌باشد.

یافته‌ها ـ اپراتورهای ارتباطات راه دور با انواع مختلفی از ریسکها و عدم اطمینانها در پروسه تصمیم گیری در خصوص بروزرسانی و اجرای شبکه پهنای باند خود مواجه هستند. از یک جنبه این ریسکها و عدم اطمینانها در مورد خصوصیات پروژه‌های زیرساختی بزرگ مقیاس هستند در حالی که از طرفی دیگر به علت رفتار رقبا (ناشناخته) تقاضای کاربر نهایی (ناشناخته), توسعه سریع تکنولوژیکی و مسیرهای توسعه مختلف در دسترس اپراتورها, می‌باشند. چارچوب بندی ریسکها و عدم اطمینانها در قالب گونه شناسی فراهم کننده دیدی وسیعتر به طبقه بندی, مشخصات و منابع ریسکها و عدم اطمینان‌ها و همچنین اولین گام در یافتن راهی به سوی تعامل با آنها می‌باشد.

منشاء/ارزش ـ این مقاله ارائه دهنده و اعتبار سنج یک چارچوب برای تحلیل ریسکها و عدم اطمینانها می‌باشد. این مقاله همچنین ارائه کننده داده‌های تجربی در مورد چگونگی مدیریت ریسکها و عدم اطمینانها می‌باشد.