عنوان فارسی مقاله:

تعادل استراتژیک از دیدگاه مدیریت تغییر


عنوان انگلیسی مقاله:

The strategic balance in a change management perspective


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تعادل استراتژیک از دیدگاه مدیریت تغییر و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف- هدف این مقاله بازنگری و بازسازی (احیای) منطقی نقش برنامه ریزی، مدیریت استراتژیک و تعادل استراتژیک در خصوص مدیریت تغییر می باشد. مسئله کلی با این سؤال سر و کار دارد: "چه موقع طراحی و اداره کردن یک فرآیند تغییر استراتژیک متعادل تحت شرایط تغییر سریع با فراوانی بالا امکان پذیر می باشد؟"

طرح/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله توسعه مدیریت استراتژیک را مورد بازنگری قرار داده و یک بازسازی منطقی از فرضیات اصلی در رابطه با مدیریت تغییر را شامل می شود. در بخش اول، منشاء تاریخی رویکردهای مدیریت استراتژیک برای تغییر به طور منطقی بازسازی شده است. بخش های بعدی فرضیات اصلی تحت رویکرد مدیریت استراتژیک برای برنامه ریزی و تغییر را تحلیل و تفسیر می کنند. بخش بعدی سلسله مراتب استراتژیک مفهومی را توضیح می دهد که نشان می دهد پیشرفت ها در استراتژی، نظریه های برنامه ریزی و کنترلِ انتزاعی تر و پیچیده تری را ارائه می دهند، اما با این وجود از ایده ی برنامه ریزی و کنترل به عنوان تقاضایی برای تعادل استراتژیک حمایت می کند. بخش آخر این بحث را به صورت یک چارچوب مدیریت تغییر مطرح می کند که به یک تناقض عملی در حال ظهور اشاره کرده و به یک راه حل ممکن می پردازد.

یافته ها- استدلال شده است که یک تناقض عملی بین افق زمانی ثبت شده در مفاهیم مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی و تقاضاهای عملی برای آن تحت فشارهای تغییر با فراوانی بالا، ظاهر می شود.

ابتکار/ ارزش- این مقاله توجه به یک چشم انداز جدید در مورد مدیریت تغییر را به عنوان یک نسبت تغییر/ پایداری تجربه شده هدایت می کند، که ممکن است به حل تناقض عملی که مدیران در حفظ استراتژی با آن مواجه می شوند، کمک کند.