عنوان فارسی مقاله: | تسلط بر ترکیب بازاریابی: چشم اندازهای کلان و خرد در برنامه های ارتباط بازاریابی یکپارچه |
عنوان انگلیسی مقاله: | Mastering the Marketing Communications Mix: Micro and Macro Perspectives on Integrated Marketing Communication Programs |
نمونه متن ترجمه
ابزار ارتباط و گزینه های ارتباط یکی از چالش های دشوار برای بازاریاب ها می باشند که برای پشتیبانی از برند اشان در دسترس هستند ( برای مثال تلویزیون ، آگهی چاپی ، و تبلیغات متقابل ؛ تبلیغات تجارت و مصرف کننده ؛ بخش های هنری ، ورزش ها و روابط علت ومعلول و موارد دیگر ) . متعاقبا ، بازاریاب ها بایستی متوجه شوند که چه چیزی هایی را گزینه های بازار یابی مختلف بایستی ارایه کنند و چگونه این گزینه ها بایستی ترکیب گردند تا برنامه های ارتباطات بازاریابی اشان را بهینه سازند . مقاله حاضر با رویکرد به سمت آن هدف به بررسی این موضوعات می پردازد که چگونه یک برنامه ارتباط بازاریابی یکپارچه را توسعه داده ، اجراء نموده و ارزیابی نمایند . بویژه ، ما برای تهیه چشم انداز های خرد بویژه در رابطه با تحقیق دانشگاهی یک چهاروجهی ارتباط بازاریابی را به عنوان ابزار دسته بندی و تحلیل فاکتور های تاثیر گذار بر اثربخشی ارتباط بازاریابی در امتداد چهار ابعاد گسترده تهیه می کنیم ( یعنی فاکتور های مرتبط با مصرف کننده ، ارتباط ، پاسخ و موقعیت ) . ما برای تهیه چشم انداز های کلان بویژه موارد مرتبط با برنامه ریزی مدیریتی یک سری معیار ها را درباره این موضوع فراهم می کنیم ( برای مثال مطابق با پوشش ، توزیع ، اشتراک ، تکمیل گری ، قدرتمندی و ملاحظات هزینه ) . همچنین ما توضیح می دهیم چگونه دو چشم انداز بازگو می شوند و از طریق بحث پیچیدگی های تئوریک و مدیریتی و طرح کلی مسیر های تحقیق آینده نتیجه گیری می کنند .