عنوان فارسی مقاله: | تحلیل رابطه بین سیستم مدیریت کیفیت و سیستم تضمین طراحی |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Analysis of relationship between quality management system and design assurance system |
نمونه متن ترجمه
چکیده
برای تضمین رضایت مشتری، سازمان طراحی هوایی باید سیستم مدیریت کیفیت خودش را ایجاد کند تا بتواند توانایی هایش را برای ایجاد محصول نشان دهد ، و به طور مداوم محصولاتی مطمئن و خوب را بهبود دهد تا با نیاز های مشتری تطابق داشته باشد.در همین زمان، سازمان طراحی باید سیستم تضمین طراحی ها را برای به دست آوردن تایید سازمان طراحی ( DOA ) را به ست بیاورد.هر دوی این سیستم های ثبت شده باید برای سازمان های طراحی جدید آماده شود ، مانند شرکت تجاری وسایل هوایی چین ( COMAC).بعد از ارائه این دو سیستم به صورت دقیق ، رابطه بین آن ها هم مورد تحلیل و استنتاج قرار خواهد گرفت.این مقاله پیشنهاد دارد که سازمان جدید طراحی میتواند ساختار های خودشان را برای صرفه جویی در هزینه در طول درخواست تایید DOA و AS9100 بهینه سازی کند.