عنوان فارسی مقاله: | القای تجربه کاربر در DNA سازمانی یک فروشگاه IT سازمانی |
عنوان انگلیسی مقاله: | Infusing User Experience into the Organizational DNA of an Enterprise IT Shop |
نمونه متن ترجمه
چکیده
این مطالعه موردی چگونگی تکامل گروه تجربه کاربر IT سازمانی (UX) از پیدایشش به عنوان تثبیت کننده تاکتیکی مسائل کاربردی برای شریک استراتژیک در بخش IT بزرگ را شرح می دهد. در اینجا مسائل مربوط به چگونگی ظهور UX به عنوان مجموعه مهارت، چگونگی تکامل روشهای متخصصین حرفه ای UX برای افزایش اثربخشی، و چگونگی تسهیل پذیرش شیوه های UX در فروشگاه IT شرکتی به واسطه تغییرات عملیاتی را به اشتراک می گذاریم. در اینجا در موردنقش تصمیم گیری UX داده مدار در تبدیل فروشگاه IT سنتی به سازمان متکی بر تجربه کاربر را شرح می دهیم که ازنیروی کار هدف آنها شناخت بهتری داشته و از این شناخت برای تعیین استراتژی محصول سازمان و بهبود استراتژیک راه حل های IT استفاده می نماید. یادگیری و بینش های حاصل از این سفر افراد خواهان به حداکثر رساندن ارزش سرمایه گذاریهای UX سازمانی راراهنمایی می نماید.