عنوان فارسی مقاله: به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها): تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگیadvergames
عنوان انگلیسی مقاله:

An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها): تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگیadvergames و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی ابعاد ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها(AP) بوده و همچنین روابط پنهان بین ابعاد ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها را با ویژگی‌های شرکت، طبقه‌بندی محصول، مقاصد رفتاری مصرف‌کننده را آشکار می‌سازد. مجموعه‌ای از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مشتریان ویژگی‌های شخصیتی در راستای یک تبلیغات در بازی ها عنوان می‌کنند. ویژگی‌های یک تبلیغات در بازی ها درک شده دارای 5 بعد است که عبارت‌اند از : تازگی و جدید بودن، شایستگی، هوشمندی، بیش فعالی و هیجان. مدل مسیر نشان می‌دهد که ویژگی‌های شرکت( یعنی اندازه، شهرت،محبوبیت) روی هر یک از ابعاد تبلیغات در بازی ها به طرق مختلفی تأثیر می‌گذارد و به‌نوبه‌خود به نوع دسته‌بندی محصولات شرکت(یعنی لذت بخشی در مقابل مطلوبیت) که به‌نوبه‌خود روی مقاصد مشتری تأثیر می‌گذارد، به‌عنوان یک تبلیغات در بازی ها رقابتی عمل کرده و منجر به فروش یک محصول می‌گردد. این امر اساساً باعث ایجاد یک نگرش مثبت در راستای اثربخشی استراتژی رقابتی داشته و از طریق برخی از راه‌های استراتژیکی منجر به مقاصد خرید می‌گردد و درواقع در نقش یک تبلیغات در بازی ها رقابتی منجر به خرید یک کالا/محصول می‌گردد.