عنوان فارسی مقاله:

بررسی تاثیر عدم قطعیت بر المان های استراتژی ترکیبی بازاریابی در تجارت های نو ظهور برای بازارهای تجاری صادرات

عنوان انگلیسی مقاله:

Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بررسی تاثیر عدم قطعیت بر المان های استراتژی ترکیبی بازاریابی در تجارت های نو ظهور برای بازارهای تجاری صادرات و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 






نمونه متن ترجمه

چکیده

میزان تطابق یا استاندارد سازی برنامه های بازاریابی ، در فعالیت های اقتصادی بین المللی بسیار مهم است.اما، یافته ها در زمینه ی این موضوع مهم و متعاقبا، اجرای آن ها به صورت عملی، هنوز مبهم و گیج کننده است.هدف این مقاله، بررسی تعیین کننده های استراتژی های ترکیبی بازاریابی بین المللی در زمینه های مشخص تجاری است که شامل تاثیر عدم قطعیت نیز میشود.آیا میزان تطابق یا استاندارد بودن برنامه های بر اساس ادراک های مدیریتی از عدم قطعیت است؟ آیا توانایی کارکرد یک شرکت بین المللی میتواند به طور مثبت بررسی مثبت محیط را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار میدهد یا استفاده از شبکه ها ی اطلاعات از شرکت های مختلف آلمانی جمع آوری شده است که در زمینه های مختلف اقتصادی فعالیت میکنند.نتایج مشخص کرده است که کار آفرینی بین المللی تاثیر بیشتری روی کاهش عدم قطعیت دارد تا استفاده از شبکه ها.بعد از کاهش عدم قطعیت، شرکت تمایل دارد تا ارتباطات خودشان و استراتژی های قیمت گذاری ها را با شرایط وفق دهد، در حالی که تطابق محصولات و استراتژی های توزیع به طور کلی، مهم و اصلی نیستند.