عنوان فارسی مقاله:

تحقیق در سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش

عنوان انگلیسی مقاله:

Research on a Multi-Agent Based Marketing Cooperation System



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تحقیق در سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 








نمونه متن ترجمه
چکیده
در حالی که مشتریان بیشتر و بیشتر در حال شخضی شدن هستند ، توسعه سیستم بازاریابی هوشمند با عملکرد تعامل خودکار دارای مصداق عملی می باشد . فرآیند فعل و انفعال متقابل اولیه بین موسسه اقتصادی  و مشتریان در بازاریابی بعد از تحلیل فرآیند تصمیم خرید مشتری در این مقاله عمومیت داده می شوند و بعضی کار های ویژه بازاریابی همانند نماینده فروش احاطه می شوند  از اینرو بازاریابی همانند فرآیند همکاری چندین نمایند در حال کار بر روی تمرکز بر تقاضا ها می باشد . سیستم همکاری بازاریابی  مبتنی  بر چند نماینده فروش ( MAMCS ) ایجاد می گردد و آنتولوژی ( هستی شناسی ) نماینده فروش مطابق با JDE طراحی گردیده و درنهایت مکانیزم مذاکره ساخته می شود .