عنوان فارسی مقاله: | تحقیق در سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش |
عنوان انگلیسی مقاله: | Research on a Multi-Agent Based Marketing Cooperation System |
نمونه متن ترجمه
چکیده
در حالی که مشتریان بیشتر و بیشتر در حال شخضی شدن هستند ، توسعه سیستم بازاریابی هوشمند با عملکرد تعامل خودکار دارای مصداق عملی می باشد . فرآیند فعل و انفعال متقابل اولیه بین موسسه اقتصادی و مشتریان در بازاریابی بعد از تحلیل فرآیند تصمیم خرید مشتری در این مقاله عمومیت داده می شوند و بعضی کار های ویژه بازاریابی همانند نماینده فروش احاطه می شوند از اینرو بازاریابی همانند فرآیند همکاری چندین نمایند در حال کار بر روی تمرکز بر تقاضا ها می باشد . سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش ( MAMCS ) ایجاد می گردد و آنتولوژی ( هستی شناسی ) نماینده فروش مطابق با JDE طراحی گردیده و درنهایت مکانیزم مذاکره ساخته می شود .