عنوان فارسی مقاله: |
ایجاد برندهای فروشگاه با استفاده از تمایز تصویر فروشگاه |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Building store brands using store image differentiation |
چکیده
هدف - باز شدن بخش خرده فروشی هند به عنوان ازدیاد بازیگران شرکتی از طریق فرمتهای مختلف خرده فروشی و فروشگاه دیده شده است که - اکثریت در مواد غذایی و خواروبار بودند. این امر مستلزم خلق، ساخت و مدیریت برندهای فروشگاههای خرده فروشی متفاوت، و تمایز تصویر، برای جذب و حفظ خریداران است. این مقاله در پی درک این مساله است که آیا مصرف کنندگان هند افتراقی بین برندها و تصاویر تجاری فروشگاههای مختلف بر اساس تجارب خود قائل هستند یا نه.
طرح / روش شناسی / رویکرد – این مطالعه در دو مرحله انجام شد – فهرستی از پارامترهای ارزیابی تصویر فروشگاههای خرده فروشی (توسعه یافته بر اساس این ادبیات)، بحث با مدیران سطوح میانی بخش خرده فروشی به منظور نهایی نمودن پارامترهای مربوطه برای اندازه گیری تصویر فروشگاه در چارچوب هند و پرسشنامه تکامل یافته برای گردآوری دادههای اولیه، که برای SEC 326 پاسخ دهندگان الف و ب (خریداران مواد غذایی و خواروبار از فروشگاههای خرده فروشی مدرن) اجرا گردید). برای ارزیابی ابعاد تصویر فروشگاه درک شده توسط این خریداران، از تحلیل عاملی استفاده گردید و برای درک ویژگیهای تصویر فروشگاههای مختلف جهت تمایز برندهای فروشگاه تجزیه و تحلیل یک طرفه واریانس به کار گرفته شد.
یافتهها – نتایج منعکس نمودند که خریداران هندی شناسایی ابعاد تصویر فروشگاههای خرده فروشی را آغاز نموده و بین فروشگاههای مختلف بر اساس ویژگیهای عملکردی تمایز قائل شدهاند. در نهایت، فروشگاهها باید تمایزی را بر اساس ویژگیهای روان شناختی ایجاد نمایند.
محدودیتها / پیامدهای تحقیق – این مقاله به فروشگاههای خرده فروشی مواد غذایی و خواربار مدرن سازماندهی شده شهر احمدآباد محدود شده است.
اصالت / ارزش – این مقاله میتواند برای زنجیره فروشگاههای خرده فروشی هند جهت تمرکز بر عناصری به منظور ایجاد یک تصویر فروشگاه متفاوت مفید میباشد.